FANDOM

CALD (Character Assisted Lucid Dream) – technika polegająca na stworzeniu podczas snu pomocnika, który ma Ci przypominać, że śnisz.

Opis technikiEdytuj

CALD to technika LD wykorzystująca POSTACIE, które zostały świadomie przez nas stworzone LUB zostały wykreowane poprzez zebranie znaków sennych i zmodyfikowanie ich, tak by wyglądały jak najbardziej realistycznie.

Pierwszym Krokiem jest Stworzenie Postaci Można to wykonać na dwa sposoby: - Stwórz świadomie poprzez namysł. Inspiruj się swoim otoczeniem (tzn.Ludźmi do o koła, emocjami, itp.). Możesz także przypisywać ludziom których znasz różne cechy, takie które by sprawiły że postać będzie Ci bliska.

- Zbieraj elementy ze znaków sennych. Po prostu łącz znaki senne z rzeczami które lubisz i przypisz je do jakiegoś człowieka.

Następnym krokiem jest wyobrażanie sobie spotkań z ową postacią. W ciągu dnia lub przed snem, połóż się (nie musisz akurat się kłaść, po prostu ma Ci być wygodnie) i ułóż w dogodnej pozycji. Teraz zamknij oczy i wyobrażaj sobie spotkania z tą osobą, najlepiej jeżeli będzie to trwało długo (od 20 do 45 minut). Rozmawiaj ze swoją Postacią o wszystkim, ale najwięcej o niej samej, tzn. Pytaj ją o hobby, życie prywatne itp. Musisz ją znać jak najlepiej. (W zasadzie to musisz ją wykreować jak najlepiej, tak żeby była jak najbardziej realistyczna. I właśnie przez takie rozmowy twoja Postać się rozwija )

Ostatnim krokiem jest przeniesienie Postaci do snu. Zdecydowanie najlepiej robić to poprzez Inkubacje Snów (O tym raczej nie będę się rozpisywał bo można to znaleźć na forum) lub z pomocą którejś z technik wywołujących LD. Kiedy masz już LD po prostu przenieś tam swoją Postać, chyba najłatwiej wykonać to tak: Pomyśl o swojej Postaci i o tym, że ona stoi za Tobą. Teraz się obróć .... i powinieneś zobaczyć swoją Istotę Raz . Jeżeli Ci się nie uda to poczytaj to: http://swiadomesnienie.pl/10-metod-na-przywolanie-osoby-we-snie/ .

Oczywiście twoja Postać nie musi służyć wyłącznie jako Przewodnik Senny. Niech zostanie twoim towarzyszem podczas sennych podróży. Rób z nią szalone rzeczy, rozmawiaj o swoich problemach itp.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki