FANDOM

CDILD (Conscious Daydreaming Initiated Lucid Dream - Przytomne fantazjowanie zapoczątkowywujące świadomy sen) - Jest to technika wykorzystująca oddech medytacyjny do relaksacji, i naszą wyobraźnię do inkubacji snu lub wejścia w paraliż przysenny. Pomimo tego że CDILD zawiera w sobie DILD, nie jest jego pochodną. Jest to krzyżowka WILD z VILD

Technikę tą dzielimy na dwie części:

a) WILD, robione po WBTB,

b) Zasypianie, robione kiedy się chce.

Opis TechnikiEdytuj

Krok 0: Wybór wersji
Najpierw wybierz wersję (krok 5), gdy wybierzezs wersję "a", zrób WBTB potem CDILD.
Wersję "b" możesz robić kiedy zechcesz

Krok 1: Przygotowanie
Każda technika wymaga przygotowania . W naszej musisz być najedzony, lecz nie przejedzony (3-4 godzinki po kolacji). Musisz być także pożądnie umyty (sam nie wiem po co). Przed snem zdejmij zbędne akcesoria, wisiorki bransolety itp. Nie będzie ci to potrzebne .

Krok 2: Pozycja

Możesz wybrać z trzech pozycji:

Zostało to skopiowane z pl.psajko.wikia.com be zgody właściciela :/
1.Na plecach (polecane) - Połóż się na plecach. Ręce połóż obok siebie (o tak /|\ ), ewentualnie na udach lub obok tułowia. Ja polecam spać bez poduszki, a jak już to z małą jakąś.

2.Na boku
- połóż się na lewym boku (według autora 1 wersji lewa półkula = logiczne myślenie). Twoje ciało ma leżeć symetrycznie.

3. Na brzuchu - połóż się lewą stroną twarzy, dłonie możesz położyc pod głowę lub obok ciała (/|\).
Nogi jak chcesz .

Krok 3: Oddychanie Relaksacyjne
Skoro już się dobrze położyłeś możesz zacząć oddychać. Twój oddech ma być powolny i miarowy. Po wydechu masz robić przerwę (im dłuższa tym lepsza [maks 10 s{Ja robię 3 }]). Podczas wydechu poczuj jak twoje ciało się rozluźnia. Zacznij od nóg, potem przejdź na ręce, brzucha a na samym końcu do szyi i głowy. Możesz także rozluźniać całe ciało naraz, jak robię. W pierwszym przypadku jedną część ciała rozluźniaj przez 25 wydechów (nogi, ręce, brzuch, głowa i szyja) a jak rozluźniasz całe ciało przez 100 wydechów. Podczas relaksacji możesz poczuć jak twoje ciało się wtapia w materac lub/i jak jest coraz cięższe.

Krok 4:CDILD Prawidłowy
CDILD sam w sobie nie jest trudny i, zależnie od tego, jak dużą masz wyobraźnię, może być również dobra zabawą. Wten właśnie sposób zachodzi przytomne fantazjowanie. Będąc całkowicie zrelaksowany, zaczynasz po prostu wymyślać (wyobrażać) swoją własną historyjkę. Nie wymyślaj szczegółów. Wymyśl tylko początkową scenerię, akcję i siebie. Potem już kierujesz tylko sobą. Dodając RT do tej historyjki zrobisz takiego VILD.

Jeśli nie wiesz jak historia ma wyglądać [http:// Zajrzyj do moich relacji i poczytaj CDILD #1 zajrzyj tutaj.]

Według mnie ta historyjka, z tego że kontrolujemy ją i po części tworzymy daję nam większą pamięć snów oraz indukuje nasze sny.

Krok 5:Zasypianie Lub WILD

Wykonujesz krok 4 do paraliżu, lub gdy ci się znudzi.
I teraz masz do wyboru:
a)WILD,
b)Zasnąć
UWAGA! wersje "a" robimy po WBTB
Wybierająć "a" rozpoczniesz WILD,
Wybierając "b" masz szanse na indukcję twojej historyjki. Wiele szczegółów będzie się powtarzać, co poruszy twoje logiczne myślenie i pomoże osiągnąć LD.

Podsumowanie
Streszczam technikę :
1. Najadamy się i myjemy.
2. Wybieramy pozycję snu.
3. Relaksujemy się oddechem.
4. Tworzymy historyjkę.
5. Robimy WILD'a lub zasypiamy.

Zostało to skopiowane z psajko.

be zgody właściciela :/
Liczę że wam ta technika pomoże osiągnąć LD/OoBE.
Opis może nie profesionalny, ale myślę że dobry

Więcej z Fandomu

Losowa wiki