FANDOM

CLILD (Colored Letter Initiated Lucid Dream) - technika, która wykorzystuje własnoręcznie narysowaną literę do zrobienia RT.

Opis technikiEdytuj

To jest technika stworzona przez successer777 na dreamviews zwana CLILD.

Potrzebujesz:
• Komputer,
• Kolorowa drukarka,
• Jak nie masz dostępu to kartkę,
• Mazak, flamaster, marker itp..
• Taśma,
• Ściana lub lustro,
• Zaufanie,

Ok, teraz przejdźmy do CLILD.

Krok 1-A. Jeśli masz dostęp do komputera to dobrze. Jeżeli nie, Przejdź do kroku 1-B. Dobra, idź na komputer, uruchom Microsoft Word (OpenOffice Writer też może być), jak nie masz, krok 1-B czeka.

Krok 1-B. Ten krok jest dla ludzi co nie mają dostępu do komputera (Worda). Weź kartkę papieru. Jeśli nie masz kartki, nie wiem co ci powiedzieć :/.

Krok 2. Dobra ludzie na kompie i na kartce. Wybierzcie literę (ja używam L jak Lucid).

Krok 3-A. Ludzie na komputerze. Napiszcie swoją Literkę i ją wyśrodkujcie. Potem ją powiększcie (wielkość 700 jest idealna).

Krok 3-B. Ludzie z kartką, naszkicujcie dość dużą literę (na całą kartkę najlepiej).

Krok 4. Pokolorujcie swoją literkę na jaskrawy kolor. W komputerze bierzecie kolor czcionki. Na papierze kolorujecie markerem.

Krok 5-A. Wydrukuj literkę. Jak masz kolorową drukarkę ;).

Krok 5-B. Narysuj to staranniej, to ma być piękne.

Krok 6. Jak masz już kartkę gotową (pokolorowaną/wydrukowaną), umieść swoją pracę na ścianie lub lustrze.

Krok 7. Może się okazać że ta technika to jeden wielki test rzeczywistości, który jest jednym z najlepszych. Spójrz na literę konsekwentnie. Litera jest tak duża i tak jaskrawa, że wyróżnia się. Codziennie podchodź przodem do litery pytając się siebie czy śnisz. Trzeba patrzeć na literę co najmniej 30 sekund, a następnie odwrócić się. Spójrz za siebię, i popatrz czy litera się zmieniła. Jeśli kolor lub litera się zmieniła, wierz że śnisz. Rób ten test stale, a zwłaszcza wtedy gdy idziesz do łóżka. Rób tak 7 dni , to jest klucz do świadomości.

Krok 8. Po wykonaniu tej czynności przez około tydzień, rób tak samo z testami rzeczywistości, ale już nie przed pójściem spać. Idź spać trochę wcześniej. Powinieneś podczas snu patrzeć na tę literę i wykonywać testy rzeczywistości. Ten cały proces jest podobny do CAT.

Dziękuje za przeczytanie techniki CLILD (Colored Letter Initiated Lucid Dream). Używaj jej i sprawdź czy działa ;)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki