FANDOM

FLILD (Flash Light Initiated Lucid Dream) - technika polegająca na świeceniu człowiekowi po oczach latarką, aby on mógł osiągnął świadomy sen. Technika jest tania i jak twierdzi jej autor skuteczna.

Opis technikiEdytuj

FLILD (Flash Light Initiated Lucid Dream - latarkowe zapoczątkowanie świadomego snu)

Próbowałem już wielu metod, począwszy od WILD aż do MILD. Pierwszy świadomy sen osiągnąłem aż po 3 miesiącach!!! Dlatego wymyśliłem technikę, która moim zdaniem jest najłatwiejsza. (Moim przypomina te REM-Dreamery i Remee)

Wszystko czego potrzebujesz to:
1. Cierpliwy przyjaciel/siostra/brat/rodzic/dziadek etc.
2. Latarka

Pierwsze co musisz zrobić to WBTB. To bardzo ważna część techniki. Obudź się tak po 5 godzinach. To jest ważne dlatego że faza REM jest wtedy najlepsza (?).

Gdy się obudzisz zapisz swoje sny (pomaga to). Powiedź swojemu przyjacielowi by się obudził, że ty idziesz spać i żeby postępował według instrukcji oraz by był jak najciszej. Pamiętaj by dać mu latarkę . Powiedz mu: "Gdy zasne mrugnij mi światłem latarki przez 5 saekund i ją zgaś. I nie robił tego przez chwilę bo cię może obudzić". To musi jest kwestia strategii.

Teraz ustawcie tego co trzyma latarkę. Ma być on w odpowiedniej odległości od ciebie. Światło nie może cię za bardzo razić, ale też nie może być za słabe. Ustalcie co ile sekund ma błyskać światło i po ilu błyskać ma przestać i iść spać.

Po godzinie od pobudki idź zasnąć. Zrelaksuj się i powiedz sobię: "Gdy zobaczę migające światło zrobię test rzeczywistości"

Teraz najbardziej skomplikowana część: błyskanie. Błysk we śnie może przyjąć różne formy, od święcącej twarzy, po światła drogowe, samochodowe, migająca żarówka w pokoju, piorun. To są prawdziwe przykłady ludzi ćwiczących tą technikę. Dlatego musimy przygotować na to twój umysł, aby rozpoznawał te sygnały poprzez praktykę na jawie (ta część była trudna do przetłumaczenia).

Mam nadzieję, że zobaczysz błysk, zrobisz test rzeczywistości i odzyskasz świadomość. Świadomość będzie na pewno po 3 próbach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki