FANDOM

Ld4alllogo.jpg

Logo LD4All

LD4all - popularna strona internetowa zadedykowana świadomym snom. Istnieje od 1996 roku. Od tego czasu witryna rozrosła się od małej grupki ludzi do wielkiej międzynarodowej społeczności.

Oprawa graficzna i układ strony został stworzony przez pasQuale.

Strona została zainspirowana snem i wystartowała w maju 1996.

Pierwsza wersja strony nie zawierała wiele informacji na ten temat, ale mieli podstawowe informacje na tematy takie jak "Co to jest LD?", a co ważniejsze: "Co możesz zrobić, gdy jesteśmy świadomi".

W maju 1999 roku dodano więcej informacji, potem OGLD (the Online Guide to Lucid Dreaming by Phil Marley - Internetowy Przewodnik do Świadomego Snu stworzony przez Phil'a Marley'a. OGLD wywodzi się z postów na alt.dreams.lucid (grupa).

Przewodnik jest dostępny obecnie w oficjalnych tłumaczeniach na angielski, holenderski, francuski i greckim.

LD4all w swojej teraźniejszej postaci występuje od września 2004 roku. Trzecia wersja bazuje na  przerobieniach i przebudowach wszystkiego co istniało, z nowymi dodatkami w tekstach, a także w obrazach.

ForumEdytuj

Na forum wytępują 3 języki: Angielski, Holenderski i Francuskim, choć wersja francuzka jest tylko do odczytu. Członkostwo jest przyznawane każdemu, kto jest zainteresowany świadomym snem. Witryna przejawia się w tym, że strona jest specjalnie zaprojektowana, aby być przyjazna wobec użytkowników z wolniejszymi połączeniami. Witryna jest także zoptymalizowana dla wielu różnych przeglądarek internetowych.

SklepEdytuj

LD4All posiada własny sklep.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki