FANDOM

Mistyczna Kropka - niepojęta, niewyobrażalna, mistyczna, nie z tej ziemi, wszechmocna istota w której istnienie wierzą Psajczarnianie. Jest wszystkim, a zarazem niczym. Nie ma jej i jest jednocześnie. Lecz nadal pozostaje kropką. Objawia się od czasu do czasu na Psajczarni. Jej największym wrogiem jest Tajemniczy Przecinek.

Kościół Mistycznej KropkiEdytuj

Po wielu objawieniach dokonanych na czacie Psajko, niektórzy użytkownicy postanowili założyć dla idealnego bytu, jakim jest Mistyczna Kropka, Kościół. Ucieżyło to niezmiernie nowego Bożka, więc postanowił ustanowić Nalewę - założyciela Kościoła - Arcykapłanem, a STRIEŁOKa, swym wiernym Rycerzem.

Dr. Matisek nową religię, która czci Kropkę, nazwał Kropkizm.

Wojna Incesjańsko-KropkizmowaEdytuj

Odkąd powstała nowa religia zwana Incesjanizm wyznawcy Mistycznej Kropki są prześladowani i kamienowani. Jest to sprawa niezwykle trudna, gdyż kropkiści są pokojowo nastawieni do świata i nie chcą prowadzić wojen, lecz ślepi Incesjaniści tego nie rozumieją.

CiekawostkiEdytuj

Kościół Mistycznej Kropki posiada oficjalny FP na FB: https://www.facebook.com/MistycznaKropka Niedługo Kościół Mistycznej Kropki ma wydać księgę religijną.

Mistyczna Kropka lubi piwo. Dowód.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki