FANDOM

SSILD (Senses Initiated Lucid Dream) - technika, która polega na obserwowaniu zmysłow w celu osiągnięcia LD. Technika o bardzo wysokiej skuteczności. Technika powoduje częste FA. Źle wykonana technika powoduje bezsenność.

Opis technikiEdytuj

1. Idź spać (bądź przejdź do punktu 3, co jest niepolecane )

2. Obudź się po 4-5 godzinach snu.

3. Połóż lub usiądź wygodnie, zamknij oczy.

4. Możesz wejść w trans, ale nie jest to konieczne. Nie używaj żadnych technik relaksacyjnych, możesz jedynie transowe. Technika sama cię rozluźni.

5. Teraz gwóźdź programu. Zamknij oczy i zacznij wpatrywać się w ... ciemność przed powiekami. Wiem, że to brzmi banalnie, ale przez ok. 15-20 sekund (NIE licz ich w myślach!) staraj się coś dostrzec nie otwierając oczu. Jeśli nic nie zobaczysz, to jest ok, nie musisz nic widzieć.

6. Następnie przejdź do nasłuchiwania. Skup się na szumie w twoich uszach i spróbuj przez 15-20 sekund coś więcej usłyszeć. Jeśli nic nie usłyszysz, to też jest ok, nie musisz nic więcej słyszeć.

7. I na koniec: zacznij wczuwać się w swe ciało przez 15-20 sekund. Poczuj swoje stopy, nogi, uda, brzuch itp. Jeśli nie czujesz nic dziwnego to jest ok, nie musisz nic więcej czuć.

8. Punkty 5-6-7 powtórz od 3 do 5 razy. Pamiętaj aby nie liczyć w myślach tych liczb. Możesz pozwolić myślom dryfować po morzu umysłu,ale nie wgłębiaj się w nie i ich nie analizuj. Rób to jak najbardziej leniwie.

9. Czym prędzej pójdź spać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki