FANDOM

RC (Reality Check), RT (Reality Test) bądź TR (Test Rzeczywistości)  - czynność pozwalająca uzyskać nam świadomość we śnie. Pożądane jest, aby osoba pragnąca świadomie śnić wykonywała TR za każdym razem, gdy ujrzy swój znak senny w rzeczywistości. Gdy już zrobimy sobie taki nawyk będziemy za każdym razem robili TR we śnie, gdy zobaczymy swój znak senny.

Rodzaje testów rzeczywistościEdytuj

Poniżej podano różne rodzaje testów rzeczywistości. Ocenę danego testu uporządkowano w skali od 1 do 6. Im wyższa ocena, tym lepszy test.

  • Oddychanie z zatkanym nosem (5) -  Gdy jesteśmy we śnie, zatykamy nos i próbujemy przez niego oddychać. Oczywistością jest, że w realnym życiu by się nam to nie udało. Jednak gdy we śnie poruszymy ręką, nasza realna ręka się nie poruszy, więc nie zatka nosa i będziemy mogli oddychać w ten sposób.
  • Oddychanie pod wodą (5) - Jeśli pływasz, sprawdź czy możesz oddychać pod wodą, jeśli tak - jesteś we śnie.
  • Patrzenie na swoje dłonie (4) - Gdy jesteśmy we śnie ręce nigdy nie układają się w naturalny sposób. Gdy na nie spojrzymy tworzą nieregularne kształty.
  • Czytanie (4) - Gdy we śnie coś przeczytamy i się odwrócimy, w tym samym miejscu będą znajdowały się inne litery, słowa bądź zdania.
  • Sprawdzanie godziny (4) - Tu sytuacja jest podobna jak z czytaniem. Kiedy spojrzymy dwa razy na zegarek, będzie wskazywał inną godzinę.
  • Bieganie (4) - Gdy we śnie biegniemy, czujemy jakby na naszych nogach były zawieszone ciężarki. Nie możemy biec w pełni naszych możliwości.
  • Podskakiwanie (4) - Jeśli podskakujesz, sprawdź jak wysoko i jak powoli opadasz.
  • Magia (4) - Sprawdź, czy możesz przejść przez ścianę, lustro lub okno. Popatrz, czy możesz latać lub wytwórz kulę energii.
  • Światło (3) - Sprawdź, czy włącznik światła działa.
  • Pamięć (3) - Sprawdź, czy pamiętasz jak się znalazłeś w danym miejscu, co robiłeś 5 minut temu lub nawet godzinę.

Znak sennyEdytuj

W budowie. :(

Więcej z Fandomu

Losowa wiki